اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

آماده سازی بازیکنان و کشف استعدادهای جدید … برجسته ترین دستاوردهای تیم جوانان از مسابقات قهرمانی غرب آسیا

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، تیم جوانان به نایب قهرمانی غرب آسیا که روز گذشته در شهر طائف عربستان به پایان رسید بسنده کرد و پس از پیروزی یک بر صفر مقابل سفیدپوشان عنوان “سبز” عربستان را به دست آورد. این تیم با وجود باخت، با دستاوردهای فنی فراوانی به میدان آمد و تورنمنت بزرگی را ارائه کرد و در دیدار پایانی با تیم عربستانی برابری کرد. در این مسابقات این تیم هشت گل زد و چهار گل خورد و در دور اول با 9 امتیاز به امتیاز کامل رسید و یک باخت که در بازی فینال بود متحمل شد.

یکی از بارزترین دستاوردهای این تیم، آمادگی خوب بازیکنان و تجهیز به بهترین شکل برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا است که قرار است در شهریور ماه آینده برگزار شود، زیرا این تیم در گروه سوم با تیم کویت، کره جنوبی و کره جنوبی شرکت می‌کند. لبنان و جزایر ماریانای شمالی، علاوه بر این که این مسابقات امکان کشف استعدادهای جدیدی را فراهم کرد که در سطح برجسته ای حضور داشتند، از جمله عید الحمادی، غیث بدر، حمدان سعید و دروازه بان علی الصفار. دو بازیکن تیم ملی جوانان که برای تیم اول هم بازی می کنند، یعنی محمد المنصوری و حازم محمد، حضور بسیار مهمی در انتظار آنهاست که از سپتامبر آینده در مرحله تعیین کننده مقدماتی آسیا که جواز حضور در جام جهانی 2026 را کسب می کنند، آغاز می شود.

انتظار می رود فدراسیون فوتبال بر اساس گزارش فنی و اداری که از سوی دستگاه های فنی و اداری تیم ارائه می شود، به ارزیابی کامل آنچه که تیم در مسابقات قهرمانی غرب آسیا ارائه کرده است، نقاط قوت و منفی همراه با حضور این تیم را شناسایی کند. تحت هدایت مربی سلیم عبدالرحمن، و برای فراهم کردن شرایطی که آن را قادر می سازد برای مسابقات آتی خود در مقدماتی جام ملت های آسیا آماده شود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا